Wilhelmina School 010-4292138ย inschrijven open

Natersweg 7
3082VA Rotterdam
Zuid-Holland

De Wilhelminaschool is een Protestants Christelijke basisschool. Bij ons op school staat het respectvol omgaan met elkaar hoog in het vaandel. Het team van de Wilhelminaschool is liefdevol en enthousiast. Wij streven ernaar het beste uit iedere leerling te halen. Bovendien vinden wij het belangrijk aandacht voor en plezier met elkaar te hebben.

Bijzonder aan de Wilhelminaschool is onze eigen peuterspeelzaal Eigenwijs met hbo-opgeleid personeel. Onze peuterspeelzaal wordt bezocht door kinderen vanaf 2 jaar. Bij de peuters wordt gewerkt met Puk en KO. Dit is een onderdeel van de VVE-methode Ko-totaal en sluit aan op Ik en Ko, waarmee bij de kleuters wordt gewerkt.

Bent u nieuwsgierig geworden hoe wij het doen, maakt u dan gerust een afspraak voor een informatief gesprek.

U bent van harte welkom.