Regenboog Prot Chr Basisschool De 010-4825226ย inschrijven open

Molecatensingel 250
3077SH Rotterdam
Zuid-Holland

Beste ouders en andere belangstellenden
Hier wat beknopte informatie over PC De Parel. Wij willen u natuurlijk ook altijd alle informatie geven tijdens een vrijblijvende rondleiding.
Neem hiervoor contact op met Arthur Verloop, de directeur van de school. Ons telefoonnummer is 010-4825226.
We hebben als school de laatste jaren zeer goed gescoord. We besteden niet alleen aandacht aan leerlingen die uitvallen maar via o.a. de plusklassen zeker ook aan leerlingen die meer aan kunnen.
PC De Parel is een school waar plezier en goede resultaten samen gaan.
We hebben een professioneel team met collega 's die allemaal keihard werken en het beste voor hebben met de kinderen.
De school is een lekkerFit school en we hebben ook veel naschoolse activiteiten waaraan kinderen vrijwillig deel kunnen nemen.
De juffen en meesters staan open voor ouders en kinderen en er heerst een positieve sfeer.
Tenslotte vinden wij het fantastisch dat er zo een grote ouderbetrokkenheid is.
Veel positieve ouders willen op school helpen om hun kinderen een zo leuk mogelijke basisschooltijd te geven.
Ook wordt er op PCB De Parel Engels gegeven aan de groepen 1 t/m 8. Waardoor de kinderen met een grote voorsprong op het voortgezet onderwijs komen.