Schakel Prot Chr School de 0297-263392ย inschrijven open

Pijlstaartlaan 1
3645GR Vinkeveen
Utrecht

Hartelijk welkom bij basisschool de Schakel in Vinkeveen.

Onze slogan is 'geloven in onderwijs'. De Schakel is een kleinschalige, protestants christelijke school met een open karakter; de bron van ons geloof is de Bijbel. Alle ouders en kinderen zijn welkom. Wij geloven in goed en gedegen onderwijs voor elk kind. Dat betekent dat we het onderwijs niet statisch vormgeven maar dat we steeds in beweging zijn, op zoek naar het beste voor ieder kind. We bieden passend onderwijs met oog voor kracht, talent, beperkingen en drijfveren. Daarvoor geven we persoonlijke zorg en aandacht aan iedere leerling als individu en stimuleren we leerlingen om altijd nieuwsgierig te blijven.

De Schakel is gelegen tussen een winkelcentrum, een park, een collega-school en woonhuizen in de wijk Zuiderwaard van Vinkeveen. In 2013 is er een compleet nieuwe school gebouwd met veel licht, kleur en een lekker groot schoolplein. De klaslokalen hebben allemaal een eigen kleur wat terug te zien is in de gekleurde ringen van ons logo. De school telt 120 leerlingen.

Kijk voor meer informatie op www.schakelvinkeveen.nl. Deze nieuwe website geeft informatie over de school en informeert betrokkenen over actualiteiten. Neem ook gerust contact met ons op voor meer informatie en wees welkom voor een kennismakingsgesprek met een rondleiding.