Wis en Wijs 023-5318105 inschrijven open

Lange Margarethastraat 33
2011PL Haarlem
Noord-Holland

Wis en Wijs geeft onderwijsondersteuning in de vakken wiskunde en wijsbegeerte.
Bezig met een moeilijk hoofdstuk?
Volgende maand een belangrijk proefwerk?
Over twee weken eind-examen?

Onderwijsondersteuning is een mooi woord voor bijles.

Bij Wis en Wijs geven volledig bevoegde docenten bijles wiskunde op maat,
bel voor een afspraak
023-5318105,
ook als je maar één les nodig hebt.
Hè hè … eindelijk gesnapt.

Bijles wiskunde wordt gegeven op alle niveaus:

van rekenen in groep 7 of 8 van de basisschool tot en met meervoudig integreren in de doctorale fase van de universitaire studie.

Studenten die aan een les genoeg hebben zijn even welkom als scholieren of leerlingen die een heel schooljaar elke week les hebben.

Bijlessen van basisscholieren duren een uur, alle andere tenminste een uur en een kwartier. Het eenheidstarief is € 35 p/u dat daalt met € 5 tot € 30 p/u na 4 lessen in, uiterlijk, 4 weken.

Deze regeling van de tarieven en van de duur van de lessen kent twee uitzonderingen
- eindexamenkandidaten die voor het eerst bijles nemen in het schooljaar waarin zij eindexamen doen, betalen € 35 p/u voor alle lessen
- de lessen van studenten van zowel het HBO als het WO duren standaard anderhalf uur en kosten € 50 per les (per 1.30 u), les met z'n tweeën, drieën of vieren levert een korting op van € 10 per persoon per les, dus alleen betaal je € 50 p/les, anders € 40 p/les.

Voor scholieren en leerlingen van het middelbaar onderwijs is een les per week de norm, bij tentamen- of examenvoorbereiding kan van de norm afgeweken worden, aan de tarieven verandert niets - na vijf uur les € 5 korting.

Niet veel leerlingen van het middelbaar onderwijs zullen behoefte hebben aan bijles filosofie. Filosofie is een vak dat je kiest, en, als je er moeite mee hebt of als je het niet snapt, laat je het vallen.
Studenten die aan een universiteit filosofie studeren, hebben geen keuze. Zij moeten voor hun propaedeuse een of meer vakken doen waar zij hulp bij kunnen gebruiken - het vak logica bijvoorbeeld is een struikelblok voor velen die op het Vwo het profiel E&M of C&M gevolgd hebben. De bijles die nodig is voor het halen van die tentamens, is bij Wis en Wijs te krijgen.
Studenten in de doctorale/master fase van de studie kunnen voor bijles in al hun vakken bij Wis en Wijs terecht - ook als je maar een les of gesprek nodig hebt.