Kinderdagverblijf Humpie Dumpie BSO 't Speelkwartier 0413-254769 inschrijven open

Horgetouw 3
5404MA Uden

Ook wij letten op uw kleintjes!
KDV en BSO Humpie Dumpie biedt de oplossing voor ú en uw kind middels dagopvang en buitenschoolse opvang. Met de professionaliteit in personeel en beleid kunnen wij u een optimaal aantal producten aanbieden met een grote flexibiliteit.

Uw kind wegbrengen naar een kinderdagverblijf betekent dat u uw dierbaarste bezit voor even overgeeft in handen van anderen. Voor Kinderdagverblijf Humpie Dumpie in Uden is dit dan ook een zeer belangrijke taak. Het is niet alleen de opvoeding die wij voor een stukje overnemen, maar ook de sociale, creatieve en emotionele aspecten komen spelenderwijs aan de orde.

Kinderen kennen een natuurlijke drang om zichzelf te ontwikkelen en te leren. Dat vraagt een warme en functionele sfeer. Maar bovenal een veilige plek, die kindvriendelijk is ingericht en uitgerust. Die plek vinden ze bij Humpie Dumpie. Wij bieden een veilig en plezierig onderkomen. Ouders kunnen hun kind met een gerust hart brengen en overlaten aan onze professionele, ervaren en vooral ook aardige begeleidsters. Zij brengen onze visie op kinderopvang enthousiast in praktijk. Iedere groep kent zijn eigen begeleidsters, waardoor er met de kinderen en ouders een grote vertrouwensband kan ontstaan.

Buitenschoolse Opvang t Speelkwartier (onderdeel van Kinderopvang Humpie Dumpie) vangt schoolkinderen van scholen uit Uden en omstreken voor- en na schooltijd op en tijdens vakanties. Met de basisscholen de Brinck en de Jan Bluyssen is er naast de VSO en NSO ook een overeenkomst afgesloten voor het verzorgen van de tussenschoolse opvang.