2College Cobbenhagenlyceum (tweetalig) havo/vwo technasium 013-4550941 inschrijven open

Brittendreef 5
5012AE Tilburg
Noord-Brabant

Bij 2College kun je tweetalig onderwijs op vwo niveau volgen. Er gaat geen dag voorbij of je hebt te maken met de Engelse taal. Of het nou tv of radio of de computer is, Engels kom je overal tegen. Steeds meer lessen worden op de hogescholen en universiteiten in het Engels gegeven en in het bedrijfsleven is Engels dé taal. Op de basisschool heb je een voorproefje gehad van Engels. Vind je het echt leuk om veel met Engels te doen, dan hebben wij dé opleiding voor jou in huis.

Ruim 70 % van je lessen wordt in het Engels gegeven met Engelse boeken.

Ook kunnen leerlingen terecht op ons technasium. Het Technasium is een vorm van onderwijs waarbij leerlingen projectmatig werken aan echte opdrachten uit het bedrijfsleven. Het Technasium is er voor havo/vwo leerlingen met een inventieve, onderzoekende en creatieve instelling die belangstelling hebben voor de wereld om hen heen, leerlingen die willen weten hoe het zit en of het beter of anders kan.