Stichting Aves Brinnr 40662 0527-249249ย inschrijven open

Jasmijnstraat 9
8302CL Emmeloord
Flevoland

Aves is een stichting voor primair onderwijs. Het biedt een grote verscheidenheid in identiteitsgebonden basisonderwijs aan in de kernen van de Noordoostpolder, Vollenhove en Kampen. Hierdoor kunnen ouders en kinderen dicht bij huis kiezen voor de school die aansluit bij hun levensbeschouwing.

Ieder kind de school die bij hem of haar past in de buurt: Aves maakt het mogelijk vanuit een sterk solidariteitsgevoel. De stichting kiest namelijk bewust voor scholen met een herkenbare eigen identiteit in de kernen. Op die scholen wordt Passend Onderwijs vertaald naar onderwijs zoals onderwijs bedoeld is: Aves wil ontdekken wat kinderen kunnen en er uit halen wat er in zit; gefocust op talenten. Onder het motto Alles wat je aandacht geeft, groeit, maken de scholen van Aves werk van het ontwikkelen van elk kind afzonderlijk en vanzelfsprekend ook van talentontwikkeling bij leerkrachten en management. Dit doet Aves op een sprankelende, eigentijdse, verbindende en evenwichtige wijze.