Schoolfoto.nl 071-3611111 inschrijven open

2211EJ Noordwijkerhout
Zuid-Holland

Schoolfotografie

Schoolfoto.nl maakt schoolfoto's op basisscholen, middelbare scholen, peuterspeelzalen en kinderdagverblijven in heel Nederland.

Schoolfoto.nl onderscheidt zich in het onderhouden van nauw persoonlijk contact met onze opdrachtgevers. Het volledige traject: fotografie, productie en aflevering verzorgt Schoolfoto.nl in eigen beheer. Dit stelt ons niet alleen in staat om de kwaliteit gedurende het hele proces te bewaken, ook maakt het ons flexibel. Hierdoor kunnen we snel en adequaat inspelen specifieke verzoeken van scholen.

Schoolfoto.nl levert een compleet pakket aan producten op het gebied van schoolfotografie, waaronder portret- en groepsfotos, schoolpasjes en koppenkaarten alsook digitale bestanden ten behoeve van het leerling-systeem.

De schoolfoto's worden afgedrukt en afgeleverd op school. Ook is het mogelijk dat ouders zelf hun eigen, persoonlijke fotoset samenstellen op onze website. Schoolfoto.nl neemt daarbij de school al het werk uit handen.

De afhandeling van de betaling en retourfotos kan, indien gewenst, ook volledig buiten de school om geregeld worden.

Schoolfoto.nl is dé professionele partner op het gebied van schoolfotografie.

Voor goed geregelde schoolfotografie en een zorgeloze afhandeling neemt u contact op met Schoolfoto.nl