Zilveren Maan Openbare Basisschool De 0172-520065ย inschrijven open

Ladderhaak 1
2421NK Nieuwkoop
Zuid-Holland

De Zilveren Maan is een openbare school, toegankelijk voor alle leerlingen, ongeacht afkomst, geloof of culturele achtergrond.

Goed onderwijs vergroot de kansen van uw kind in de toekomst. Op onze school proberen we niet alleen goede leerresultaten te bereiken, maar ook uw kind een plaats te bieden, waar het zich veilig en geaccepteerd voelt.

De Zilveren Maan is de naam van een zeldzame vlinder, die voorkomt in het natuurgebied van de Nieuwkoopse Plassen. De ontwikkeling van eitje, via rups en pop naar vlinder symboliseert de groei van kinderen tijdens de basisschooltijd. Onze school wil een belangrijke bijdrage leveren aan deze ontwikkeling. We willen daarbij graag zoveel mogelijk tegemoetkomen aan individuele verschillen tussen kinderen door aan te sluiten bij hun hulpvragen.