Kinderdagverblijf Cheeky's 0252-348294ย inschrijven open

Heereweg 343
2161CA Lisse
Zuid-Holland

Cheeky's is een kinderdagverblijf dat "anders is dan anders". Wij bieden verschillende vormen opvang, te weten; flexibele opvang, opvang op maat en reguliere opvang.

Cheeky's, de Tuinkabouter heeft momenteel een capaciteit van 48 kindplaatsen. Twee babygroepen, 1 peutergroep en 1 peuter+ groep (ultieme voorbereiding op de basisschool)
Voordeel van de kleinschaligheid is dat het knus, kindgericht en persoonlijk kan blijven. Wij zijn van mening dat dit de kwaliteit van zorg ten goede komt, zonder dat de professionaliteit hiervan te lijden heeft.

We werken met het thema "Afrika", dat is duidelijk terug te vinden in de inrichting en de namen van de groepen. Deze hebben planten/bomen namen gekregen.

Karin Veen is de oprichter van dit buitengewone kinderdagverblijf en is dagelijks betrokken bij de gang van zaken op beide vestigingen. Voor plaatsingsmogelijkheden kunt haar mailen of bellen ([email protected] en 0627078445). Voor een rondleiding kunt het beste de Tuinkabouter zelf bellen (0252-348294).