VIP-Begeleiding Huiswerkbegeleiding & Remedial Teaching 06-53971413ย inschrijven open

Hoge Rijndijk 34/A
2313KK Leiden
Zuid-Holland

VIP-begeleiding is een studie- en begeleidingsinstituut in Leiden dat huiswerkbegeleiding aanbiedt in kleine groepjes. Hierdoor is
de persoonlijke aandacht gewaarborgd en kan ieder kind de individuele begeleiding krijgen die hij of zij nodig heeft.

Tevens biedt VIP-begeleiding bijles in diverse vakken voor het voortgezet onderwijs en individuele remedial teaching sessies voor leerlingen van de basisschool.

Sinds schooljaar 2015 - 2016 is het begeleidingsprogramma uitgebreid met een wekelijkse klassikale CITO-training.

VIP-begeleiding bestaat nu negen jaar met als gemiddeld overgangspercentage 94,8% en slagingspercentage 100%.

Kijk voor meer informatie op: www.vip-begeleiding.nl