Openbaar Onderwijs Alblasserwaard/Vijfheerenlanden 0183-566690 inschrijven open

Dam 1
4241BL Arkel
Zuid-Holland

De Stichting Openbaar Primair Onderwijs Alblasserwaard/Vijfheerenlanden (kortweg O2A5) bestuurt het openbaar basisonderwijs bij 24 openbare scholen in 8 gemeenten en 1 algemeen bijzondere school.
320 bevlogen professionals verzorgen het onderwijs voor maar liefst 3500 leerlingen.

We bundelen de afzonderlijke krachten van elke school. Zo kunnen we van elkaar leren en elkaar versterken. Daarmee creëren we een belangrijke meerwaarde voor het onderwijs op onze scholen. Samen staan we sterk om het openbaar basisonderwijs voor ieder kind toegankelijk te maken en tillen we het onderwijs naar een hoog niveau.

Met diversiteit en kwaliteit bereiden we de kinderen voor op een eigen plek in een samenleving vol verschillende meningen, waarden en gebruiken.