Vlissingse Schoolver Neutr Bijz Basisonderw 0118-467591 inschrijven open

Govert Flincklaan 1
4383WB Vlissingen
Zeeland

De Vlissingse Schoolvereniging biedt als "éénpitter", juist door bewust gekozen kleinschaligheid, haar leerlingen een veilige omgeving waarin ieders mening ertoe doet, iedereen gekend wordt en de voorwaarden zo optimaal mogelijk zijn om te kunnen presteren. Wij geven klassikaal onderwijs met aandacht voor verschillen, verzorgd door een deskundig en enthousiast team. Zorgvuldig gekozen leermiddelen en faciliteiten helpen ons kwalitatief goed onderwijs te geven.

De school wil, in gezamenlijke verantwoordelijkheid met ouders, een goede basis leggen voor een volgende stap in het onderwijs en de maatschappij; vroegtijdig Engels en ICT onderwijs zijn daarbij onze speerpunten voor de komende jaren.

In een snel veranderende maatschappij wil de Vlissingse Schoolvereniging een gemeenschap zijn waarin kinderen, ouders/verzorgers en schoolteam respectvol en verantwoordelijk met elkaar omgaan. Samen zijn wij de Vlissingse Schoolvereniging.