Kinderdagverblijf Villa Valentijn Middelburg 085-4890090ย inschrijven open

Rouaansekaai 61
4331HC Middelburg
Zeeland

Kinderdagverblijf Villa Valentijn Middelburg is opgericht in 2002 en gevestigd aan de Rouaansekaai 61, centraal gelegen in Middelburg. In het uit 1950 daterende pand was tot voor kort een sierpleisterij gevestigd. Met ruimte voor opvang van 46 kindplaatsen is het pand groter dan men doet vermoeden .

Kinderdagverblijf Villa Valentijn Middelburg staat voor knusheid, gezelligheid en geborgenheid. Ondanks dat de naam sjiek doet voorkomen zult u bemerken dat onze tarieven voor de kinderopvang zeer toegankelijk zijn en zeker de moeite waard om prijstechnisch te vergelijken met de overige kinderdagverblijven in Middelburg.

Kinderdagverblijf Villa Valentijn Middelburg staat voor knusheid, gezelligheid en geborgenheid. Wij werken horizontaal. We hebben vier groepen in de volgende leeftijd:

3 mnd. - 1 jaar (Gele groep)
1 - 2 jaar (Roze groep)
2 - 3 jaar (Rode groep)
3 - 4 jaar (Blauwe groep)
Waardoor we de kinderen op maat tijdens de verschillende ontwikkelingsstadia kunnen begeleiden en de overgang naar de basisschool optimaal is.

Bij Villa Valentijn Middelburg staat de ontwikkeling van het kind centraal.