Bieënkorf Kindercentrum De 0570-524114 inschrijven open

de Lange Slagen 31
8131DP Wijhe
Overijssel

Kindercentrum de Bieënkorf verzorgt op professionele en moderne wijze de opvang en ontwikkeling van baby tot puber in een prettige, vertrouwde en veilige omgeving.

In september 2012 is de peuterspeelzaal geharmoniseerd met de kinderopvang. Kinderen worden nu opgevangen in groepen van 0- tot 2 jaar en van 2- tot 4 jaar. Hierdoor is een nieuw concept Peuterwerk ontstaan waarbij de inhoud van de peuterspeelzaal blijft voortbestaan in de kinderopvang. Dagelijks worden er op vaste tijden speel-leermomenten aangeboden aan de peuters om de overgang naar de basisschool zo soepel mogelijk te laten verlopen. Er wordt gewerkt met het VVE programma ' Doe meer met Bas '.

De financiering zal voor de meeste ouders via de kinderopvangtoeslag gaan. De gemeente Olst-Wijhe vindt het belangrijk dat alle kinderen gebruik kunnen maken van een voorschoolse voorziening. Daarom is er voor gezinnen die niet in aanmerking komen voor kinderopvangtoeslag een speciale regeling. Neem hiervoor contact op met [email protected] of 0570524114.