Red Levens 0541-296882 inschrijven open

Papaverstraat 44
7572AR Oldenzaal
Overijssel

ed Levens is twee jaar geleden opgericht door Nicolet Meenderink met als doel het geven van kwalitatieve BHV-trainingen. Nicolet heeft 22 jaar ervaring opgedaan als lid van een traumateam en reanimatieteam. Daarnaast bestaat het team van Red Levens uit meerdere professionals uit diverse relevante werkgebieden zoals brandweermannen en verpleegkundigen.

Cursus eerste hulp voor iedereen

Wij hebben cursussen voor particulieren zoals Kinder-EHBO voor ouders/grootouders; voor sportclubs bijvoorbeeld een AED (Automatische Externe Defibrillator) training; En voor bedrijven zoals een BHV cursus voor medewerkers.

Basiscursussen, opfriscursussen en cursussen voor gevorderden

Onze cursussen worden gegeven door docenten en instructeurs met een ruime praktijkervaring. Red Levens wil alle cursisten optimale aandacht geven. Dit bereiken we door te werken met groepen van maximaal 14 personen en voor reanimatie slechts 8 personen.

Bij ongevallen handelend optreden

Doen is de basis van onze cursussen. We bieden u voldoende kennis en ervaring om de juiste handelingen te verrichten bij noodsituaties. Dit ondersteunen we onder andere met een reanimatiepop die aangesloten is op een computer, zodat u meteen ziet of u het goed doet.

Eerste hulp cursus bij u in de buurt

We verzorgen de cursussen op een door ons geregelde goed bereikbare locatie, bij u op de werkvloer of aan huis (voor particulieren). Onze cursussen vinden plaats door heel Nederland, maar meestal in Twente en de Achterhoek.

Onze cursussen vinden het hele jaar door plaats en worden gegeven op werkdagen en op zaterdag. Dit kan zowel overdag als 's avonds. De data worden in overleg bepaald.

Wat als het niet lukt om iemands leven te redden?

Het gebeurt ookwel af en toe dat ondanks uiterste inspanning een reanimatie niet slaagt. Als dit u overkomt biedt Red Levens u een luisterend oor en kan u helpen bij de verwerking. Dit kan door de reanimatie te herbeleven met behulp van een reanimatie-pop.