Windhoek OBS De 0546-454180ย inschrijven open

Ganzendiepstraat 1/A
7607LZ Almelo
Overijssel

Openbare basisschool De Windhoek staat garant voor kwalitatief hoogwaardig onderwijs aan ieder kind. Ieder kind kan zich in een veilige en uitdagende leeromgeving veelzijdig ontwikkelen. Zelfstandigheid en eigen verantwoordelijkheid worden gestimuleerd vanuit een houding van respect. Ontmoeting staat centraal met waardering en aandacht voor verschillen tussen kinderen, ouders en medewerkers. Competente medewerkers zorgen voor optimale resultaten voor ieder kind. Dat doen ze samen met ouders en andere betrokkenen in voortdurende interactie met de maatschappelijke omgeving van de school. Daarbij staan zij open voor toekomstige ontwikkelingen.

Onze school moet een sfeer- en een leerschool zijn. Ons motto is: Leren en Floreren