Wijkcentrum De Stek 0251-226445 inschrijven open

Heirweg 2
1951CD Velsen-Noord
Noord-Holland

Hartelijk welkom bij Buurtcentrum De Mel.

Peuterspeelzaal Pinokkio
Het doel van de peuterspeelzaal is het begeleiden van kinderen en stimuleren In hun ontwikkeling.
De leidsters Zorgen voor Een veilige en vertrouwde speelplek waar de kinderen voor het eerst wat los komen van thuis. In zo'n sfeer Kunnen de peuters zich optimaal ontwikkelen en spelenderwijs leren.
Door samen te spelen leren peuters om rekening te houden met anderen. Via het naspelen van eigen ervaringen leren kinderen gevoelens te verwerken en zij maken kennis met de (volwassen) wereld om hen heen.

Kinderwerk
Als kinderwerker in Buurtcentrum de Mel coördineer ik een aanbod van activiteiten voor alle kinderen van 2 tot en met 12 jaar. Cursussen na schooltijd , sport, inlopen en clubs, activiteiten in de schoolvakantie, soms projecten, en activiteiten in samenwerking met basisschool de Triangel. Er is hierbij aandacht voor ontspanning, ontmoeting, educatie vorming, veiligheid en het ontwikkelen van creativiteit en sociale en emotionele vaardigheden. Ik vind het belangrijk dat de kinderen zich "thuis"voelen in de Mel en het fijn vinden om naar de Mel toe te gaan. Samen met enthousiaste vrijwilligers en docenten is ons streven een gevarieerd, motiverend en boeiend programma te bieden.