Peuterspeelzaal Pinkeltje (VVE) 06-41432264ย inschrijven open

Zichthof 10
1445HC Purmerend
Noord-Holland

Een peuterspeelzaal die niet alleen flexibel is maar ook altijd met u meedenkt? Peuterspeelzaal Pinkeltje Purmerend biedt haar peuters al ruim 42 jaar, een veilige, gezellige en uitdagende omgeving aan om in op te groeien. Alle peuters zijn bij Pinkeltje van harte welkom vanaf de leeftijd van twee jaar. Er wordt bij Pinkeltje uitgegaan van diversiteit in ontwikkeling die de peuters op dat moment hebben. Pinkeltje ziet het dan ook als een uitdaging om hierop aan te sluiten met een aanbod dat past bij de opvoeding thuis, dus vooral huiselijk, veilig en uitnodigend.

Onze werkwijze is gebaseerd op het VVE (voor en vroegschoolse educatie) programma Startblokken. Wij sluiten aan op het ontwikkelingsgericht onderwijs van basisschool de Boemerang en het Daltononderwijs van basisschool de Akker/Dijk in Purmerend. Het VVE programma Startblokken is er voor alle kinderen, maar in het bijzonder voor onze peuters die extra (taal)ondersteuning nodig hebben.

Partner in Dalton Integraal Kindcentrum (IKC) Het Parelhof Purmerend (in samenwerking met OBS de AkkerDijk en BSO De Driesprong) Nieuw en sinds 1 jaar actief een kleinschalige peuter/kleuter groep voor peuters vanaf 3 jaar met 8 kindplaatsjes per dagdeel en voor 8 kleuters van 4 jaar. Dit in aansluiting op de doorlopende leerlijn IKC