Kindercentrum AylaGaya 020-7795915ย inschrijven open

Asterweg 20/M
1031HN Amsterdam
Noord-Holland

"Zorgen en ontzorgen" is ons motto, zorg en begeleiding van uw kind, maar ook het ontzorgen, het 'er zijn' voor u en uw kind(eren) vinden wij uiterst belangrijk.

Kindercentrum.eu is het gezamenlijke portaal bestemd voor de (aspirant-) ouders/verzorgers van de kindercentra en buitenschoolse opvang van onze locaties Ayla en Gaya (kinderopvang) en Fay en Gaya (buitenschoolse opvang). Deze site biedt u alvast een kijkje in de keuken, maar zal nooit een vervanging zijn voor een werkelijk bezoek. Dus wat let U.... de koffie staat in elk geval klaar!

Onze Kindercentra staan voor persoonlijke kinderopvang op maat. Het is een plek waar kleine en grote mensen elkaar dagelijks ontmoeten. In onze opvang streven wij naar optimale zorg, aandacht en liefde voor uw kind en hebben daarbij veel aandacht voor de wijze waarop u uw kind groter wilt laten groeien. Ons aanbod is zeer flexibel en wij staan voor kwaliteit, veiligheid en plezier.

In ons moderne gebouw aan de Asterweg in Amsterdam-Noord bieden wij kinderopvang (KDV-Gaya & Ayla) aan kinderen van 0-4 jaar. Ook verzorgen wij buitenschoolse opvang (BSO-Fay & Gaya) voor kinderen van de basisschool.