Bert en Ernie Kinderdagverblijf 0493-323737ย inschrijven open

Einsteinstraat 6/C
5756AX Vlierden

Bert & Ernie is een particulier kinderdagverblijf dat is opgericht op 1 april 1997 met een babygroep en een peutergroep. Persoonlijke aandacht en flexibiliteit staan bij ons hoog in het vaandel.
Ons pand is goed bereikbaar in het rustige Vlierden, naast het gebouw van de basisschool. Uiteraard zijn wij in het bezit van alle nodige vergunningen en voldoen onze faciliteiten ruimschoots aan alle gestelde kwaliteitseisen voor kinderopvang.

Bert & Ernie heeft sinds januari 2007 een ouderraad. Dit omdat wij het erg belangrijk vinden om met ouders onze werkwijze te analyseren en waar nodig aan te passen. Heeft u interesse om deel te nemen aan deze ouderraad, dan kunt u dit kenbaar maken bij 1 van de leden van deze raad. Bij de leidsters van het kinderdagverblijf kunt u terecht voor de gegevens van de leden van deze commissie.