Kinderopvang De Plu - Kindcentrum/BSO Zijtaart 06-54243201ย inschrijven open

Past. Clercxstraat 52
5465RJ Veghel

In het klooster van Zijtaart wordt een unieke combinatie aangeboden van school, Voor- en Vroegschoolse Educatie ( VVE) en kinderopvang. SKS de Plu biedt in samenwerking met peuterspeelzaal t Pompeltje dagopvang en VVE aan voor kinderen van 0 tot 4 jaar. Kinderen van 4 tot 12 jaar die gebruik willen maken van Buitenschoolse Opvang ( BSO) zijn ook welkom. SKS de Plu gaat in samenspraak met school een BSO ruimte inrichten die past bij de leeftijd van de kinderen. Voorop staat dat SKS de Plu het kind een veilige plek wil bieden waar het kind kind mag zijn en spelenderwijs groot mag worden.

Samen spelen, samen leren, samen plezier maken!

Samen thuis bij de Plu

Bij Kinderopvang de Plu vinden wij het belangrijk dat een kind zich thuis voelt en zich spelenderwijs kan ontwikkelen in een veilige, natuurlijke en ontspannen omgeving. U kunt bij ons terecht voor kinderdagopvang, buitenschoolse opvang en voor een peuterprogramma met voor- en vroegschoolse educatie. Kiest u voor Kinderopvang de Plu, dan kiest u voor persoonlijke aandacht, zorg en begeleiding van uw kind.

Op onze locaties laten we kinderen zelf ontdekken en ervaren. Hierbij staan het individuele kind en zijn of haar persoonlijke ontwikkeling en behoeften centraal. De pedagogisch medewerker begeleidt het kind hierbij. Alle locaties zijn ingericht met uitdagende spel- en ontwikkelmaterialen.

Bij de babys gaan wij uit van een natuurlijke bewegingsontwikkeling, peuters begeleiden en stimuleren we in hun ontwikkeling en basisschoolleerlingen bieden we een vertrouwde omgeving voor ontspanning voor of na school.

Wij bieden dagopvang bij ons kinderdagverblijf of dagopvang binnen EBC Noord (Schijndel), EBC Wijbosch en onze locatie in Zijtaart.

Onze BSOs vindt u in hetzelfde gebouw of nabij het gebouw van de basisscholen in Schijndel (EBCs). Kinderen van 9 jaar en ouder gaan naar BSO Freekids, onze centrale BSO waar kinderen van de verschillende basisscholen elkaar ontmoeten. U kunt bij ons ook terecht voor ZWEMBSO.

Alle kinderen van 0-13 jaar in Schijndel en aangrenzende dorpen zijn van harte welkom bij een van onze locaties. Mocht u vragen hebben of een van onze locaties met eigen ogen willen komen bekijken, maak gerust een afspraak.