Schaepskooi Kinderopvang De 0486-462854 inschrijven open

Bossestraat 8/A
5374HT Schaijk

Al meer dan dertig jaar verzorgen wij opvang voor kinderen van 0 tot en met 13 jaar in de regio Oss. De Schaepskooi telt 7 locaties dagopvang, en 6 locaties voor Buitenschoolse Opvang, verspreid over Oss, Berghem en Schaijk.
De Schaepskooi biedt méér dan alleen een opvangplek voor uw kind. Bij ons kiest u voor ervaring, betrouwbaarheid én kwaliteit!
Alle dagopvang locaties werken volgens de VVE-methode Kaleidoscoop. VVE staat voor Voor-en Vroegschoolse Educatie. Kaleidoscoop richt zich op de brede ontwikkeling van kinderen waarbij spelen- en dus leren!- centraal staat. De taalontwikkeling krijgt veel aandacht, evenals de sociaal-emotionele, creatieve en motorische ontwikkeling.
Ook volgen we de ontwikkeling van de kinderen middels de volglijst KIJK. Deze lijst kan na toestemming van de ouders/verzorgers overgedragen worden aan de basisschool om zo tot een doorgaande ontwikkelingslijn van peuter tot kleuter te komen.

Voor meer informatie bezoek onze website. www.deschaepskooi.nl of neem contact op met ons centrale kantoor telnummer: 0412-624347