Kindcentrum Caleidoscoop 073-8225432 inschrijven open

Fluitenkruid 8
5236TL Den Bosch
Noord-Brabant

Kindcentrum Caleidoscoop, een basisschool met peuterspeelzaal en kinderdagverlijf, voorschoolse en naschoolse opvang. De basisschool is onderdeel van ATO Scholenkring, het Algemeen Toegankelijk Onderwijs van 's-Hertogenbosch en omstreken, een school met aandacht voor ieders culturele, religieuze en levensbeschouwelijke achtergrond.
Op Caleidoscoop zijn alle kinderen welkom. Kinderen krijgen bij ons de kans om op hun eigen niveau te leren en zichzelf te ontwikkelen. We stimuleren ze tot zelfstandigheid én tot samenwerken. We bieden ze extra ondersteunig of juist extra uitdaging waar ze die nodig hebben. Maar we hebben ook oog voor kinderen met een beperking. Zij krijgen extra begeleiding en maken volledig onderdeel uit van de groep. We bereiden elk kind voor op de veelzijdige wereld om zich heen. Op Caleidoscoop legt uw kind de kansrijke basis voor zijn verdere leven. Dát maakt Caleidoscoop zo bijzonder.
We werken met moderne lesmethoden die aansluiten bij de laatste onderwijsontwikkelingen en beschikken over digitale schoolborden in de klas. In een open sfeer, met rust en structuur beleven kinderen een leuke en leerzame tijd met leerstof op maat, een breed cultureel aanbod en altijd iets te ontdekken tijdens de 5 gelijke schooldagen van 8:30 tot 14:00 uur.