Kinderopvang/Gastouderopvang 't Kastanjehofke 0164-855984ย inschrijven open

Lepelaar 62
4617JR Bergen op Zoom

Mijn naam is Corina Luijkx.
Ik ben (december 2016) 46 jaar. Ik ben getrouwd met Jeroen. Wij hebben zelf 3 dochters van nu (december 2016) 15, 13 en 10 jaar.
Ik bied voornamelijk voorschoolse, tussenschoolse en naschoolse opvang voor kinderen die op basisschool Lodijke op de Bergse Plaat zitten. En kinderen die op basisschool De Kreek op de Bergse Plaat zitten.
Ook bied ik opvang voor kinderen die op het speciaal (basis) onderwijs zitten.
Van maandag tot en met vrijdag bied ik vanaf 6.30 uur 's morgens tot 18.00 uur 's avonds voorschoolse, naschoolse en tussenschoolse opvang. Hiervan afwijkende tijden zijn wat mij betreft altijd bespreekbaar.
Peuter/baby-opvang is bij mij mogelijk van maandag tot en met vrijdag van 6.30 uur 's morgens tot 18.00 uur 's avonds. Hiervan afwijkende tijden zijn wat mij betreft altijd bespreekbaar.
Ik ben 1 week per jaar gesloten, de rest van het jaar ben ik gewoon open.
Tijdens de schoolvakanties mogen de BSO-kindjes natuurlijk gewoon hele dagen komen.
Ik heb een tuin waarin naar hartenlust gespeeld kan worden. Ook zijn er bij mij heel veel speeltuintjes in de buurt.
Ook kun je knuffelen met onze konijnen en cavia's en eitjes rapen van onze kippen. Al onze dieren zitten buiten. Dus ook kindjes met een huisdierenallergie zijn van harte welkom.
Verder ben ik heel flexibel wat uren betreft, dus dat is ook wel fijn wanneer je als ouders een wisselend rooster heb.
Verder ben ik aangesloten bij gastouderbureau Gastkind.