Boekenwormen De 046-8504606ย inschrijven open

Erkelenzstraat 7
6132HG Sittard
Limburg

"De Boekenwormen" is een geregistreerde kleinschalige kinderopvang binnen ons gezin, waarmee ik in 2005 begonnen ben. Sinds 2009 sta ik als eenmanszaak ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.
De kinderen krijgen hier bij ons in huis alle rust en ruimte om zich te ontplooien. Babybedjes, een box en een wandelwagen staan vanzelfsprekend ter beschikking, maar ook de muziekinstrumentjes en de knutselspullen staan klaar!
Wij wonen in de wijk Haagsittardpark/Kempehof, vlakbij de basisschool Lahrhof. In ons huis met serre en in de kindvriendelijke tuin hebben de kinderen veel ruimte en gelegenheid om te spelen, te kleuren, boekjes te lezen of samen muziek te maken. Kinderen die overdag moeten slapen, krijgen hiertoe de gelegenheid in een "eigen" slaapkamer. Met de iets oudere kinderen volgen we een vast dagritme (spelen, fruithapje, kleuren/knutselen etc.); baby's worden volgens hun eigen schema gevoed en in bedje gelegd.