Basisschool De Poolster 046-4373164 inschrijven open

Dross Essersstraat 2
6181EN Elsloo lb
Limburg

"Basisschool De Poolster straalt", vanuit deze gedachte werkt het team samen met de kinderen en ouders aan kwalitatief goed onderwijs op onze school.
Onze visie op eigentijds, boeiend onderwijs hebben wij op papier gezet en beschreven in dit document. U zult merken dat het kind centraal staat. Ieder kind is uniek, heeft zijn/haar eigen talenten. Daarnaast speelt, werkt en leert het kind in een omgeving die verandert.
Er zijn contacten met medeleerlingen, leerkrachten en de "buitenwereld". Het kind is en blijft voortdurend in ontwikkeling.

De basisschool vormt als het ware de schakel tussen de "voorschoolse" periode en het vervolgonderwijs. Het team van basisschool De Poolster ziet het als een uitdaging om elke dag het kind in ontwikkeling te volgen, te begeleiden en te ondersteunen op weg naar een stralende toekomst.

Mocht u vragen hebben of heeft u behoefte aan een nadere toelichting over de vorm en inhoud van het onderwijs op basisschool De Poolster, neemt u dan contact op met de directie van de school.