Verrekijker Basisschool De 046-4422553ย inschrijven open

De Gyselaar 80
6436AZ Amstenrade
Limburg

Basisschool De Verrekijker is een katholieke basisschool in Amstenrade, gemeente Schinnen. De missie van onze school sluit aan op de missie van INNOVO: het bieden van een degelijke basis aan kinderen en jongeren om een leven lang te leren, zodat zij zich voortdurend kunnen ontwikkelen, een aansluiting verwerven met het voortgezet onderwijs en uiteindelijk als actief burger in onze samenleving kunnen functioneren.

De school neemt een vrij centrale plaats in binnen de gemeenschap Amstenrade en wordt gekenmerkt door structuur, innovatief klimaat, samenwerking en kwaliteit. Onze missie is: Samen in leren en ontwikkelen

Op onze school wordt de BSO verzorgd door de Tovertuin. Zij maken gebruik van een vaste ruimte in ons schoolgebouw. Daarnaast kunnen zij het speellokaal, de speelvoorzieningen op de speelplaats en de gemeenschappelijke ruimte met computers gebruiken.