Kinderdagverblijf Nijntje 0314-380430 inschrijven open

Dorpsstraat LK 33
6998AA Laag-Keppel
Gelderland

Welkom bij kinderopvang t Holthuisje, met 3 unieke locaties waar kinderen alle ruimte krijgen om te groeien.

Onze kinderdagverblijven Nijntje en 't Holthuisje alsook buitenschoolse opvang De Rank zijn kleinschalige, professionele kinderopvanglocaties, gevestigd op prachtige groene plekken in de gemeente Bronckhorst met héél veel ruimte om te spelen, zowel binnen als buiten. Nijntje is gehuisvest op het landgoed van Kasteel Keppel, vlakbij Doetinchem en 't Holthuisje op een echte koeien-boerderij in Steenderen, vlakbij Zutphen. Onze BSO is gesitueerd op het grote, groene schoolplein van basisschool De Rank in Toldijk.

In onze visie hebben we veel oog en respect voor de individuele ontwikkeling van elk kind en voor de natuur en de dieren om ons heen, uiteraard veilig begeleid door ons vaste team van enthousiaste, professionele medewerksters.

Op onze dagverblijven zijn kinderen van 10 weken tot 4 jaar oud 50 weken per jaar elke werkdag van harte welkom. Voor kinderen vanaf 4 jaar is tijdens de 40 schoolweken op maandag-, dinsdag- en donderdagmiddag onze buitenschoolse opvang open, waar wij kinderen kunnen plaatsen die op een basisschool zitten in Toldijk, Steenderen of Baak. Kinderen van deze 2 laatstgenoemde scholen vervoeren wij zelf van hun school naar onze BSO: er worden dus geen taxi's ingezet. BSO in schoolvakanties bieden wij aan bij voldoende deelname.

Een hoge kwaliteit van de opvang en recht op kinderopvangtoeslag als bijdrage in de kosten van de opvang zijn bij ons gegarandeerd, doordat we aangesloten zijn bij de Verenigde Agrarische Kinderopvang (VAK) en geregistreerd in het Landelijk Register Kinderopvang (LRK).

Neem gerust contact met ons op om eens een kijkje te komen nemen en zelf de fijne sfeer op (één van) onze locaties te komen proeven!