IKC Het Sterrenbos 026-3251549ย inschrijven open

van Wijkstraat 16/A
6851GM Huissen
Gelderland

De maatschappij is aan verandering onderhevig. Zo ook het onderwijs. Op IKC Het Sterrenbos wordt het goede van het traditionele onderwijs gekoppeld aan het goede van de constante stroom aan veranderingen en vernieuwingen.

Op IKC het Sterrenbos krijgt uw kind activerend onderwijs aangeboden, dat ook Passend Onderwijs is vanuit het gedachtengoed van de Vreedzame School. Door de intensieve samenwerking met Kinderopvang de Zonnekinderen zijn op ons IKC al kinderen vanaf 3 jaar welkom. Dit garandeert een soepele doorstroming naar de kleutergroepen.

IKC Het Sterrenbos maakt deel uit van Stichting Katholiek Onderwijs Batavorum; een stichting die 10 scholen in de gemeenten Lingewaard en Overbetuwe onder haar bestuur heeft.