Studiebegeleiding Ede 0318-613796ย inschrijven open

Van der Heijdenlaan 1
6711KH Ede gld
Gelderland

Bij Studiebegeleiding Ede kunnen leerlingen uit het Voortgezet Onderwijs en het Basisonderwijs terecht.
Wij verzorgen huiswerkbegeleiding, brugklasbegeleiding, bijlessen, Remedial Teaching, Begrijpend Lezen, Individuele Studiebegeleiding/Examencoaching. Ook is er een Training Versteviging Zelfvertrouwen. In mei worden er voor
enkele vakken examentrainingen aangeboden, afhankelijk van de vraag.

Studiebegeleiding Ede kan dankzij de kleinschalige opzet met verschillende vormen van begeleiding flexibel inspelen op individuele problemen.

Wij gaan ervan uit dat wanneer de motivatie, het verantwoordelijkheidsgevoel en de zelfstandigheid van de leerling gestimuleerd worden, dit tot een positievere werkhouding zal leiden - met als gevolg betere resultaten.

Het "leren leren" is ons uitgangspunt, waarbij de leerling zelf de verantwoordelijkheid neemt voor zijn/haar prestaties.
Alleen op deze manier bereik je een blijvende verbetering. Ooit moet de leerling weer zelfstandig - en met plezier in het leren - verder.

Studiebegeleiding Ede is opgericht in 1990 door Christa Edelmann, die als docente Duits vele jaren ervaring in het regulier onderwijs en de volwasseneneducatie heeft.
Dankzij toegewijde medewerkers โ€“ zowel ervaren docenten als bekwame studenten โ€“ behaalt Studiebegeleiding Ede elk jaar weer zeer goede resultaten. Wij zijn dagelijks direct bereikbaar, hanteren redelijke tarieven en zijn lid van de brancheorganisatie LVSI.