Vrije School De Kleine Prins Doetinchem 0314-364032 inschrijven open

Torontostraat 1
7007BK Doetinchem
Gelderland

Je bent altijd welkom voor een bezoek, want we leiden je graag rond in ons mooie duurzame gebouw en laten je zo ons onderwijs, van ervaren en beleven, zien. Op de Kleine Prins kijken we anders naar leren en opgroeien.
Vanzelfsprekend sluit ons onderwijs aan op het voortgezet onderwijs in de regio en voldoen wij aan de landelijk normen van basisscholen. Maar er is meer……
Vanuit onze visie willen we elk kind uitdagen, zodat het zich kan ontwikkelen tot een evenwichtig mens. We bieden elke dag onderwijs met hoofd, hart en handen en dit is de basis waarop we met kinderen omgaan. We laten kinderen hun eigen kracht en talent ontdekken en ontwikkelen. Zo leggen we samen met u een stevige basis voor het leven.