Winde Christelijke Basisschool De 0511-473493ย inschrijven open

Van Weerden Poelmanstr 2/B
9254CS Hurdegaryp
Friesland

CBS De Winde is de christelijke basisschool in het dorp Hurdegaryp en met haar 270 leerlingen tevens de grootste. Wij proberen vanuit de bijbel richting te geven aan al ons pedagogisch en didactisch handelen.
Wij vinden het belangrijk dat u en uw kind zich thuis voelen op onze school. De schooltijd maakt immers een belangrijk deel uit van het leven van een kind en is van grote invloed op zijn of haar toekomst.
Onze enthousiaste en betrokken leerkrachten zijn zich daar goed van bewust. Zij richten zich op de totale ontwikkeling van uw kind: hoofd, hart en handen. Door aan deze aspecten aandacht te schenken, komt het talent van uw kind tot uiting en kunnen wij het beste uit uw kind halen! Daar zijn wij van overtuigd!

CBS "De Winde" maakt deel uit van de Vereniging voor Protestants Christelijk Basisonderwijs (PCBO) in de gemeente Tytsjerksteradiel. Bij deze vereniging zijn dertien scholen aangesloten. "De Winde" is een school met 11 groepen en ongeveer 270 leerlingen.