Stichting Opo Furore 0512-582600ย inschrijven open

Zetveld 38/B
9202LM Drachten
Friesland

OPO Furore is een overkoepelende organisatie voor openbare basisscholen in de gemeenten Smallingerland en Tytsjerksteradiel. Er zijn 23 scholen aangesloten. Er zijn kleine scholen met 40 leerlingen en er zijn grote scholen met 400 leerlingen.

Bij OPO Furore werken bevlogen mensen die veel samenwerken en oog hebben voor talenten om een excellente kwaliteit te garanderen. Kinderen leren het best als ze plezier hebben en als het onderwijs aansluit op de individuele mogelijkheden, talenten en interesses. Binnen onze scholen draait alles om respect voor elkaar. We leren kinderen elkaars verschillen te accepteren, open en eerlijk met elkaar te communiceren en betrokken te zijn bij datgene wat ze doen.