COG Drenthe 0592-409865 inschrijven open

Groningerstraat 96
9402LL Assen
Drenthe

De Christelijke Onderwijsgroep Drenthe heeft 18 basisscholen onder haar verantwoordelijkheid, waaronder een school voor speciaal basisonderwijs, in 4 Drentse gemeenten: Assen, Aa en Hunze, Noordenveld en Midden Drenthe. Vanaf 1 januari 2016 verzorgt COG Drenthe naast onderwijs ook zelf kinderopvang voor kinderen van 0 tot 13 jaar. Dat betekent dat u in ieder geval op de drie kindcentra in Beilen en Smilde, te weten de Schutkampen, de Eshorst en de Prinses Beatrixschool, terecht kunt voor:

In totaal bezoeken ongeveer 3600 kinderen de scholen. De scholen variëren van grote stedelijke tot kleine plattelandsscholen. Circa 400 medewerkers zetten zich in om naast het geven van goed onderwijs, binnen de scholen een prettige en veilige sfeer te creëren. COG Drenthe wil toonaangevend zijn en een lerende organisatie, voortdurend op zoek naar verbeteringen, nieuwe ontwikkelingen en uitdagingen om kinderen het onderwijs te bieden dat een basis legt voor hun toekomst.