Duif De 0181-641003ย inschrijven open

Snoekenveen 947
3205CK Spijkenisse
Zuid-Holland

De Duif is een christelijke basisschool waar ieder kind welkom is, indien wij kunnen voldoen aan zijn of haar onderwijsbehoeften. Christelijk onderwijs betekent op De Duif dat wij het uitgangspunt van ons werken vinden in het evangelie. Dit komt tot uitdrukking in de waarden en normen van onze school.

Wij streven naar een open, vertrouwde en veilige sfeer op onze school. Een dergelijk klimaat bevordert de persoonlijke ontplooiing van uw kind. Wij vinden het belangrijk dat de leerlingen naast het leren van de basisvakken ook contactuele vaardigheden ontwikkelen. Door de verschillende groepen met elkaar in contact te brengen, leren kinderen ook met kinderen van andere leeftijden om te gaan. Daardoor krijgen ze waardering en respect voor elkaar. De Duif is een school met duidelijke schoolregels. Orde en regelmaat zorgen ervoor dat ieder kind voldoende ruimte en aandacht krijgt.