Stichting Flore 072-5660200ย inschrijven open

W.M. Dudokweg 47
1703DA Heerhugowaard
Noord-Holland

Stichting Flore biedt 7.600 leerlingen kwalitatief hoogstaand basisonderwijs. Met ruim 700 medewerkers - verdeeld over 28 basisscholen en een servicekantoor - richten wij ons vol overgave op onze kerntaak: met ons onderwijs de kinderen het beste uit zichzelf laten halen. Wij bereiden onze leerlingen voor op de toekomst, hun rol daarin en hun verantwoordelijkheid daarvoor. Wij helpen de leerling uit te groeien tot een evenwichtig en volwaardig lid van de maatschappij.

Organisatie
Wij beschikken over de deskundigheid van 28 scholen en versterken elkaar door kennisuitwisseling en het delen van ervaringen. Het College van Bestuur ziet er op toe dat de onderwijskwaliteit hoog blijft. Het servicekantoor neemt veel werk uit de handen van de scholen, zodat zij zich vol overgave kunnen richten op hun kerntaak: iedere leerling de mogelijkheid bieden het maximale uit zichzelf te halen.

Stichting Flore is vooruitstrevend en staat voor kwaliteit, daadkracht en duurzaamheid.