Openbare Basisschool De Wingerd 0165-564348ย inschrijven open

Kersenberg 52
4708KC Roosendaal

De Wingerd is een openbare daltonschool waar iedereen tot zijn recht komt.

De Wingerd is een school waar leerlingen en medewerkers elkaar ontmoeten in een veilige leer- en werkomgeving. Onze school staat voor kwalitatief goed onderwijs dat leidt tot het maken van de juiste stappen door de kinderen en een goede aansluiting op de toekomst. Een aansluiting die past bij de capaciteiten van de leerlingen. Op de Wingerd mag je jezelf zijn en uitgroeien tot de beste versie van jezelf, de "mens zonder vrees".

"Vertrouwen" vormt de basis voor alles wat er binnen de school gerealiseerd is en gaat worden. Ouders vertrouwen ons de zorg voor de ontwikkeling van hun kinderen toe; de relatie tussen leerlingen en medewerkers is gebaseerd op wederzijds vertrouwen en professionals werken samen op basis van vertrouwen. Maar ook het vertrouwen in elkaars en eigen kunnen vormt een belangrijke basis voor het realiseren van de doelen binnen de school. Het is de grote betrokkenheid op elkaar die de Wingerd bijzonder maakt.