Droomwereld Kindercentrum De 040-2134296ย inschrijven open

Lucas Gasselstraat 4
5613LB Eindhoven

Om alvast hun talenten te verkennen en te ontplooien, startte kindercentrum de Droomwereld met peuteropvang voor jongens en meisjes van twee tot vier jaar. Dat kunnen zowel kinderen zijn die later doorstromen naar saltoschool De Hasselbraam als naar andere basisscholen. Via onze kindvriendelijke speelplek in Spilcentrum Rochusbuurt komen zij in contact met leeftijdgenootjes en leggen hierdoor de basis naar hun verdere ontwikkeling. Terwijl de peuters spelen, stoeien, knutselen, puzzelen of fietsen, leren ze spelenderwijs sociale vaardigheden, waarden en normen. Verder zorgen de pedagogisch medewerkers voor een constante, veilige speelplek waar kinderen de ruimte krijgen hun talenten optimaal te ontwikkelen.