Hanestede Camping 0561-431901ย inschrijven open

Elsweg 11
8391KB Noordwolde fr
Friesland

Recreatiecentrum de Hanestede, een gezellige gezinscamping in Friesland! De Hanestede is een familiebedrijf dat zich richt op gezinnen met kinderen die op de basisschool zitten. Op en rondom de camping is voor onze gasten veel te beleven.

Tegenover de camping liggen de door bronnen gevoede Spokeplas en het verwarmde openluchtzwembad De Dobbe. De camping ligt in Noordwolde, aan de rand van het Drents-Friese Wold, een natuurgebied op de grens van Friesland, Drenthe en Overijssel.

De camping is 10 hectare groot en krijgt van de ANWB al jaren vier sterren. Wij bieden u hoogwaardige voorzieningen voor een betaalbare prijs. De royale plaatsen van 100 tot 150 m2 hebben allen een eigen picknicktafel, stroomaansluiting en een watertappunt met afvoer. Bovendien zijn alle plaatsen aangesloten op het centraal antenne systeem (13 zenders) en kunt u gratis gebruikmaken van ons systeem voor draadloos internet (Wifi).

In de zomervakantie bieden wij een actief en afwisselend recreatieprogramma aan, maar ook in de speeltuin, op de veldjes of in het kinderboerderijtje zullen uw kinderen zich geen moment vervelen!